Poranny Lot do Rzeszowa

Korzystając z promocji LOT-u postanowiłem zamienić pociąg na samolot:)Za lot w dwie strony z Warszawskiego Okęcia (a w zasadzie to portu lotniczego im. Fryderyka Chopina) do podrzeszowskiej Jasionki zapłaciłem jedyne 128zł.
Niestety wczesna pora (lot o 7.40 z Warszawy), niezbyt piękna pogoda oraz mróz utrudniały mi robienie zdjęć.

Z okna autobusu lotniskowego udało mi się ustszelić samoloty lotu oczekujące na lotnisku. Niestety nie miałem czasu i możliwości na zrobienie zdjęcia samolotu którym leciałem (Embraer 175)



Odladzanie samolotu przed startem (niestety okno nie było najczystsze)

Posted by Picasa

Komentarze

  1. Dede chyba to jest To...:) niezle zdjecia w Twowim wykonaniu Pozdrowniena z Atlanty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Słyszałem od Kostka że też sobie kupiłeś ostatnio aparat, ale nie pamiętał jaki. pochwal się może??

    OdpowiedzUsuń
  3. Sony Alfa A 500 15-55 narazie obiektyw ale zmieniam na cos wiekszego mam w planie 15-220

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO dobry sprzęcik. 15-220 no niby uniwersalny ale za to jak dla mnie za bardzo wykrzywia obraz (zamiast prostych ścian budynków robią się beczki) no i często są dosyć ciemne. A nad czym myślisz - Sony czy inna firma?

    OdpowiedzUsuń
  5. brat mi poleca Nikona bo ma duzo obiektywow do niego ale ja narazie zosatje przy swoim tanio zaplacilem wiec potrzymam go niecaly tydz pracy 646$

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia