Blogowanie mobilne (czyli Android w podróży).

Dotychczas wszystkie moje posty były publikowane przy pomocy komputera (mojego prawie dwuletniego samsunga r610 który radzi sobie całkiem nieźle z obróbką zdjęć nawet przy pomocy Lightroom 3). Dziś korzystając z wolnego czasu w podróży postanowiłem sprawdzić jak radzą sobie aplikację do blogowania dostępne w Android Market. Przeglądając zasoby znalazłem dwie godne uwagi aplikacje.

Pierwszą z nich jest Blogaway. Jest to dość obszerna aplikacja która oprócz podstawowych możliwości pisania posta umożliwia dodawanie filmów oraz zdjęć zarówno z karty pamięci jak i bezpośrednio z aparatu w telefonie komórkowym. Dostajemy też możliwość edycji wszystkich postów archiwalnych. Kolejna cechą jest to że aplikacja jest w pełni darmowa.

Druga interesującą Androidową aplikacja jest Blogger-Droid. Jest jeszcze bardziej rozbudowana w porównaniu z Blogaway. Umożliwia np. edycję Html oraz wprowadza kilka zaawansowanych opcji. Zainstalowałem bezpłatną wersję na potrzeby dzisiejszego wpisu.

W załączeniu dodam zdjęcie zrobione przeze mnie moją XPERIA X10i przed centrum handlowym Arkadia w Warszawie.


Mam nadzieję że teraz będziecie mogli jeszcze częściej czytać moje wpisy - choć muszę przyznać że pisanie dłuższych tekstów na dotykowym ekranie nie jest najprostsze.

Published with Blogger-droid v1.6.5

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia