Konkurs - BLOG ROKU 2010

Jak może już zauważyliście na mojej stronie w prawym pasku na górze pojawił się banner konkursu Blog Roku 2010.


Jeśli chcesz oddać swój cenny głos (i 1zł netto dla organizatorów + 23 gr. podatku VAT do naszego ukochanego budżetu narodowego) wyślij SMS o treści F00207 na numer 7122. 
(głosowanie zakończone)

Zgłosiłem mojego Amatorskiego Fotobloga głównie w celu zwiększenia ruchu na mojej stronie oraz próbując w łatwy sposób ją trochę rozreklamować. 

Mam nadzieję, że osobom które trafiły na moją stronę przez link na www_blogroku_pl spodobają się moje zdjęcia i zdecydują się na dodanie się do listy obserwujących lub subskrypcję w kanale RSS.

Dziękuję Wszystkim którzy zdecydują się wysłać SMS głosując na mojego Fotobloga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia