Pierwsze urodziny mojego amatorskiego bloga fotograficznego:)

Drodzy czytelnicy, przyjaciele i wszyscy którzy w jakiś sposób znaleźliście się na moim amatorskim blogu fotograficznym. Pierwszego kwietnia (tak dokładnie blog wystartował 01.04.2010 i to nie jest spóźniony Prima Aprilisowy żart) blog obchodził pierwsze urodziny, dokładnie rok temu pierwszy wpis traktował o zakupie lustrzanki cyfrowej Sony Alpha 380 wraz ze standardowym obiektywem 18-55.

Na moim blogu mogliście pooglądać wybrane zdjęcia które robiłem przez ostatni rok oraz dowiedzieć się o tym, że kupiłem nowy sprzęt np. statyw, obiektyw Tamron 55-200 lub obiektyw Minolta AF 50 1,7.

Zdjęcia robiłem głównie w plenerze podczas podróży po naszym pięknym nadwiślańskim kraju. Najczęściej jednak robiłem zdjęcia w Krakowie i Warszawie i te mogliście znaleźć na moim blogu.

Na blogu znalazły się zdjęcia wykonane głównie moją Sony Alpha 380, a także telefonami komórkowymi np. Samsung Galaxy i5700, Nokia N8 oraz ostatnio Sony Ericsson Xperia X10.

Cel na następny rok?? - Podwoić liczbę wpisów o 200% oraz oczywiście poprawić jakość zdjęć wrzucanych na bloga:)
Cel poboczny - nie robić przerw w blogowaniu i wrzucać posty bardziej systematycznie.

A teraz niespodzianka - Podsumowanie bloga w liczbach:)

1 - tyle lat ma już blog
2 - tyle postów pojawiło się w ramach "cytatów fotograficznych"
10 - liczba osób obserwujących blog z konta Google/Blogger
14 - z tylu krajów miałem gości na blogu
15 - tyle postów jak na razie powstało w tym roku
34 - tylu fanów jest obecnie na profilu bloga na Facebooku
35 - tyle postów opublikowałem w 2010 roku
37 - tyle łącznie komentarzy dodaliście do postów na blogu
182 - tyle łącznie zdjęć pojawiło się na blogu
5141 - liczba unikalnych wizyt na stronie

PS. i jeszcze na końcu informacja parafialna - najwięcej wejść z wyszukiwarek generują posty
zdjęcia z Nokii N8 - i subiektywny test apratu:)
stadionu Legii - zdjęcie zrobione prostym aparatem w telefonie Samsung i5700.

Dziękuję Wam raz jeszcze za odwiedzanie bloga, oglądania moich zdjęć, oraz co dla mnie najważniejsze dziękuję za dodawanie komentarzy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia