Aparat dla leworęcznych

Zastanawiałem się ostatnio czy są aparaty dla leworęcznych. Ja akurat jestem prawo ręczny, ale wiem, że kilkoro moich znajomych jest leworęczna więc postanowiłem zinwestygować temat i zrobić mały research przy pomocy Google.

Okazuje się, że liczący się na rynku producenci nie produkują tego typu rozwiązań. Znalazłem tylko kilka "nołnejmów".

Na oficjalnej stronie Kodaka znalazłem informację, że osobom leworęcznym poleca się trzymanie aparatu "do góry nogami", a żeby nie być gołosłownym podaję link do strony FAQ firmy Kodak.

Po dłuższych poszukiwaniach znalazłem jeszcze jeden sklep "Leworęczni" który oferuje swoje produkty po cenach z kosmosu, tak wysokich, że aż nie chce mi się uwierzyć, że ktoś w takiej cenie kupi aparat.
tu też podaję link i na wszelki wypadek printscreen.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia