Zgłoszenie na konkurs "Pokochaj Fotografię"

Różnego rodzaju gazety, książki i poradniki dla amatorów fotografii polecają branie udziału w konkursach fotograficznych, ucząc się przy tym samemu wykonywania oraz doboru zdjęć pod temat. Dodatkowo przeglądamy wtedy portfolio i widzimy jak słabe jest to zdjęcie o którym dawniej myśleliśmy zupełnie inaczej.

Tak też miałem dziś. Przeglądając zdjęcie ważki (która wisiała już kiedyś na moim blogu) stwierdziłem, że zdjęcie jest totalnie bez wyrazu. Mdłe i surowe. Myślę, że dziś udało mi się je poprawić. Nadal nie jest idealne (po wtedy nie znałem jeszcze tak aparatu i zdjęcie w dzień robiłem na ISO 400 i bez pomysłu na umiejscowienie ważki w kadrze, pomyślał bym też bardziej nad ostrością), ale jestem już z niego bardziej zadowolony.

Dawną ważkę znajdziecie tutaj, zdjęcia przesłane na konkurs umieszczam poniżej.

Po wybraniu zdjęć zgłosiłem je do konkursu organizowanego przez redakcję www.pokochajfotografie.pl  - nie liczę na sukces ale przy okazji porobiłem trochę porządków  katalogach i opisałem kilka zdjęć



ważka

zakochane w ogniu

no parking on parking place

niebieski paw

fotografująca

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia