Kolorowy Pałac Kultury i Nauki

Spacerując w ubiegłym tygodniu miałem przyjemność oglądać kolorowy Pałac Kultury i Nauki. To, że staruszek świeci na różne kolory to żadna nowość (przyzwyczaiłem się już zwłaszcza do fioletowego koloru z niewiadomej przyczyny wybieranego najczęściej który zdjęciami z telefonu prezentowałem Wam już na moim blogu). 

Tym razem PKiN świecił na różne kolory które zmieniały się co kilka sekund. Zmiany te związane były z przygotowaniami do koncertu z okazji objęcia przez Polskę półrocznej Prezydencji w Unii Europejskiej.
Na samym koncercie nie udało mi się być z powodu innych ważniejszych zajęć:) Na szczęście przechodząc w pobliżu udało mi się usłyszeć na żywo "Zombie" w wykonaniu wokalistki "The Cranberries".

Zdjęcia świecącego na niebiesko, żółto i czerwono Pałacu Kultury i Nauki poniżej:)




 

Komentarze

  1. Mnie na koncercie nie było z jednego ważnego powodu: nie chciało mi się (mimo Manhattan Transfer). A Pajaca lubię, mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia