Lampa Błyskowa - METZ 36 AF 4

Już od jakiegoś czasu nosiłem się z zakupem lampy. Sama lampa często spłaszcza zdjęcia, a nauczenie się fotografowania z jej wykorzystaniem na pewno będzie wymagało ode mnie dużo praktyki i wiedzy teoretycznej. Liczę, że lampa pomoże mi doświetlać sceny w ciemnych miejscach i wieczornych spotkaniach. Może uda mi się też znaleźć dla niej bardziej kreatywne zastosowania.

Moją pierwszą lampą został METZ 36 AF w wersji czwartej - czyli produkt firmy z 70 letnią tradycją. Przy wyborze zdecydowało połączenie ceny i jakości. Oryginalne lampy Sony o podobnych parametrach kosztują 2 razy więcej. Tańsze zamienniki innych firm nie cieszyły się zbyt dobrą opinią na forach. Wybór padł więc na Metza, który dodatkowo udało mi się znaleźć w przystępnej cenie w Saturnie w Złotych Tarasach w Warszawie.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia