10 lat HUAWEI w Europie. Pierwsza impreza na Stadionie Narodowym:)

Mówiłem już, że dużo się u mnie dzieje i dla tego ostatnio musiałem zrobić sobie krótką przerwę od blogowania. Tym razem również nie ja będę autorem zdjęć. Znajdę się jednak na fotografiach. Kilka dni temu miałem przyjemność ponownie odwiedzić Stadion Narodowy. Tym razem już przy okazji imprezy branżowej, którą był bankiet z okazji 10-cio lecia obecności HUAWEI w Europie.


Wybór miejsca bardzo mnie ucieszył, więc skrupulatnie zanotowałem sobie w kalendarzu to wydarzenie. Jeśli stadionowi (w zasadzie to spółce Narodowe Centrum Sportu) uda się przyciągnąć więcej firm, które będą organizowały tego typu eventy to obiekt ten będzie mógł zarobić na swoje utrzymanie i nie być opłacany jedynie z naszych podatków.

Wśród zaproszonych gości (oprócz mojej skromnej osoby) byli m.in. wicepremier Waldemar Pawlak, ambasador Chin, posłowie, senatorowie, prezesi polskich operatorów i firm telekomunikacyjnych.

Zdjęcia mi oraz Mojej Ani zrobił kolega Jerzy telefonem Samsung Galaxy S:) - dzięki i pozdrawiam.




Dołączam również film, który umieściła na swoim kanale YT redakcja portalu GSMonline

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia