Poranny spacer Emilii Plater

W sobotę odprowadziłem Anię na pierwszy pociąg z Warszawy na Podkarpacie. Wracając z dworca o 6 rano ulica wyglądała pięknie w porannym świetle. Skupiłem się na mniej komunistycznej stronie ulicy czyli nie na Pałacu.
Od rozpoczęcia budowy wachlarza na złotej oraz zamknięcia ul. Świętokrzyskiej ulica przypomina mi plac budowy. Tym bardziej że na Twardej powstaje kolejny wieżowiec i stojąc na skrzyżowaniu z ul. Świętokrzyska widać wszędzie ciężki sprzęt.
Nie miałem z sobą aparatu, zdjęcia więc robiłem telefonem. Postanowiłem też opublikować post z telefonu aplikacją blogera, na telefony z android (mam nadzieję że nie obróci mi zdjęć).

(Edit - zdjęcia musiałem wrzucić jeszcze raz z komputera)











Komentarze

  1. Pałac jest socrealistyczny a nie komunistyczny ;-)

    Patrząc na wspaniałą architekturę nowoczesną, wybieram jednak Pałac. Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice :-) Masz komcia, podbije Ci statystyki ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. statystykami komentarzy jakoś się nie jaram. ale miło widzieć że ktoś ogląda i czyta moje zdjęcia:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia