Prawie wiosna - czas na bieganie

Wszedłem ostatnio po schodach na czwarte piętro i dostałem lekką zadyszkę. Ostatnio nie uprawiałem żadnych sportów (ostatnio to przez jakiś rok). Stwierdziłem więc, że trzeba zrobić z tym porządek i zacząć biegać. Niedługo więc możecie się spodziewać porannych fotek z "wybiegania" w centrum Warszawy. Mam nadzieję, że starczy mi zaparcia na bieganie 3 razy w tygodniu i zapał nie okaże się "słomiany".

Tymczasem publikuję trasę porannego biegu. Tempo i liczba kilometrów nie powalają, nie chciałem się jednak zbytnio przemęczyć i złapać kontuzji już w pierwszy dzień.

Komentarze

  1. W tabelce opisowej cosik mi nie pasiło. Vmax mniejsza niż Vśr? Dopiero potem zwróciłem uwagę na kolejność jednostek.
    Dlaczego brakuje danych w pozycji "Tętno"? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tetno mial Daniel poza skala.. Tak to jest, jak sie jara jak smok :DDD

      Usuń
  2. Tętna brakuje bo nie mam pulsometru więc endomondo nie miało skąd tego wziąć.

    Ale na tę prędkość to nie zwróciłem uwagi. I chyba pojąć nadal nie mogę skąd taka różnica i dla czego Vśr jest wyższa niż Vmax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa minuty na kilometr czyli żeby przebiec kilometr potrzebowałeś krótszecz caszu = biegłeś szybciej.

      A swoją drogą gratuluję decyzji i całkiem niezłego, jak na pierwszy raz, odcinka. Jak tylko zrobi się cieplej też zaczynam biegać. Na szczęście nagół palenia mam już za sobą. Polecam wszytkim :)
      Pozdro!
      BArt

      Usuń
    2. To sa minuty na kilometr czyli żeby przebiec kilometr potrzebowałeś krótszecz caszu = biegłeś szybciej.

      A swoją drogą gratuluję decyzji i całkiem niezłego, jak na pierwszy raz, odcinka. Jak tylko zrobi się cieplej też zaczynam biegać. Na szczęście nagół palenia mam już za sobą. Polecam wszytkim :)
      Pozdro!
      BArt

      Usuń
  3. Trzymam kciuki.

    Zapraszam do obserwowania ( najlepiej publicznego :] ) i komentowania.
    Notka co tydzień

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia