Flaga RP w obiektywie - fotokonkurs oraz LIV GTWB

Przeglądając portale internetowe natknąłem się na konkurs fotograficzny organizowany przez PKN Orlen pod jasno brzmiącym tytułem - Flaga RP w obiektywie http://www.flagarp.pl/. Przypomniałem sobie, że robiłem już kiedyś zdjęcie flagom Polski wiszącym na budynku przy Alei Niepodległości. Wspomniane flagi publikowałem już na blogu i dla przypomnienia dodam wam link do archiwalnego posta: Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej - 2 maja. Ponieważ regulamin nie zakazywał zmian w zdjęciu zdecydowałem się na delikatne wyprostowanie fotografii i korektę (w zasadzie to już sama zabawa kolorami zdjęcia była dosyć dużą ingerencją w obraz) nie chciałem jednak przesadzić z ilością korekt i zostawiłem gałęzie które wychodzą z prawej strony fotografii.
Blog przy Alei niepodległości na którego balkonach mieszkańcy zawiesili flagi narodowe
Oni Pamiętali



Równocześnie odbywa się akcja GTWB pod hasłem "Wisi, dynda, powiewa ...", myślę więc, że temat jak najbardziej można połączyć i upiec dwie pieczenie na jednym blogu - jakoś tak to szło. Przy okazji jest to mój pierwszy wpis w ramach GTWB rozwinę więc skrót - Grupa Trzymająca Warszawskie blogi zachęcam do przejrzenia pozostałych blogów i wpisów tematycznych.

Co by nie zapomnieć o najważniejszym czyli o samym zdjęciu efekt możecie zobaczyć poniżej:)
Wiem, że mój blog czyta kilka osób zajmujących się fotografią - może i wy zgłosicie swoje amatorskie lub profesjonalne zdjęcia - iPady 3 czekają:)

Komentarze

  1. Całkiem nieźle Ci wisi, że tak to ujmę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby powiesić na każdym balkonie, to by wyszedł stadion narodowy ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. O, pomyślałem to samo co Tomi (Meteor): klonowanie dałoby efekt "koszyka" narodowego lub bazarowej siaty, zależnie od stanu sfatygowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawy efekt tej czerwieni w czerni i bieli. No i zwis jest. A nawet lekki powiew.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby był akcent narodowy, a nie "efekt koszyka za 2 mld zł", należałoby, aby mieszkańcy od parteru do piątego piętra wywiesili flagi czerwone, a od szóstego do dziesiątego flagi białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitnie flagi sfociłeś. U mnie gacie powiewają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że odjęcie kolorów bardzo dobrze wpłynęło na efekt. W fullkolorze fotka nie byłaby ciekawa. Zazwyczaj nie lubię fotek przerabianych na siłę, ale tu przeciwnie, widzę sens i podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia