Fotograficzne i Blogerskie podsumowanie roku

Na początku roku opublikowałem wpis z celami fotograficznymi na 2012 rok. Jestem więc wam winien krótką informację z realizacji planu.

Na początek co się udało:

  • Nie było miesiąca bez wpisu co mnie cieszy, bo w poprzednich latach zdarzało mi się robić nawet kilku miesięczne przerwy.
  • Powstało więcej wpisów niż w roku poprzednim co też cieszy bo jest progres
  • Blog ma już ponad 52 000 odsłon co również cieszy ponieważ to dzięki Wam mam chęć do pisania widząc, że jest zainteresowanie i codziennie mam ok 100 odsłon.
Niestety nie zawsze jest różowo i nie wszystkie cele osiągnąłem:
  • Obiecałem minimum 100 wpisów w roku - niestety zrealizowałem ok. 70
  • Miały być 2 wpisy regularnie w tygodniu - niestety ta sztuka również nie wyszła (ale w niektórych miesiącach się udało)
  • Nie opublikowałem wszystkich zdjęć zrobionych w tym roku - szczególnie z Turcji mało zdjęć wrzuciłem
  • Nie wrzuciłem też żadnych zdjęć i filmów z meczu otwarcia Euro 2012 między Polską a Grecją (no ale kto miał czas na blogowanie w trakcie Euro, chodząc do pracy i przygotowując ślub i przyjęcie)
CELE 2013
No cóż cele tegoroczne pozostają aktualne również w przyszłym roku:
  • 100 wpisów
  • systematyczność - 2 wpisy w tygodniu
  • co najmniej jedna wyprawa foto - bliżej lub dalej nie ma znaczenia - ważne żeby się gdzieś wybrać z zamiarem robienia zdjęć

Nie blogowym, ale wciąż fotograficznym celem jest dla mnie 300 zdjęć w portfolio stockowym na Shutterstock.com



Komentarze

  1. Życzę spełnienia postanowień. Ja żadnych nie robię - mniej rozczarowań :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia