Przyjęty do Shutterstock.com

Shutterstock.com to obecnie największy gracz sprzedaży zdjęć na rynku micro. Podobno największy tu ruch po stronie kupców. Od końca grudnia sam mogę się przekonać czy to prawda czy nie.



Shutterstock.com to bank zdjęć do którego najtrudniej się dostać. Próbowałem sił już dwa razy i za każdym razem spotykałem się z odmową. Zdjęcia dostarczane do tego banku muszą być najlepszej jakości, technicznie dopracowane i bez żadnych niedociągnięć w największym powiększeniu. Na Shutterstock odbywa się swego rodzaju egzamin - należy wysłać 10zdjęć które są oceniane pod kątem jakości. Ważne jest tu również odpowiednie opisanie zdjęć oraz dodanie słów kluczowych. Żeby zakwalifikować się jako dostawca 7/10 fotografii muszą zostać zaakceptowane. Mi udało się spełnić warunek minimum. 7 zdjęć zostało przyjętych, 2 odrzucone za nieprawidłowy format opisu, jedno natomiast nie zostało przyjęte z powodu niewystarczającej ostrości (o dziwo to zdjęcie dawałem przy pierwszych dwóch próbach i zawsze było wskazywane jako spełniające standardy - no nic po drugiej stronie siedzi człowiek a nie maszyna).

Moje zdjęcia zamieszczone na Shutterstock.com możecie znaleźć klikając na link.

Mam nadzieję, że już niedługo będę mógł się pochwalić pierwszymi sprzedanymi plikami, natomiast teraz czeka mnie sporo pracy przy uzupełnieniu portfolio zdjęć na tym banku.

Submit Photos to Shutterstock and make $$$!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia