Pałac w Łazienkach zimą i nocą

Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się wybrać do Warszawskich Łazienek zimą. Skusiłem się jednak tydzień temu. Łazienki Królewskie oraz Firma ENEA ogłosiły konkurs "Blask Pałacu na wyspie" - postanowiłem więc zmierzyć się z tematem, a dodatkowo zobaczyć jak prezentuje się zimą Park w Łazienkach.  Konkursu nie wygrałem, podium nie było, moje zdjęcie z podaniem autora znalazło się na profilu zdjęć wybranych po pierwszej selekcji, wymarzłem się niemiłosiernie przy minus 15stopini - ale co się nafociłem to moje:).

Dodatkowo udało mi się skrzyknąć Bartka i Michała - dwóch kolegów z którymi zazwyczaj mam okazję gadać tylko i wyłącznie o sprzęcie - oj fajnie wybrać się na zdjęcia w kilka osób:). Swoją drogą Bartas zajął zaszczytne drugie miejsce czyli zgarną parkera, pendrive i latarkę - ale na 170 zgłoszonych prac to bardzo dobry rezultat - szkoda, że nie udało mu się złapać Canona 650D, który był nagrodą za 1 miejsce.

W samych Łazienkach jest pięknie jak zawsze - również w zimie - zaskoczyłem się, że Pawie biegały sobie i latały swobodnie w zimowych ogrodach.

Cóż, konkursy konkursami, ale i tak frajda ze zdjęć jest - poniżej wybrane - oceńcie sami czy się podobają.
Co do pierwszego ze zdjęć to robiłem je z poziomu jeziora - ochronie się to nie spodobało i musiałem się stamtąd wynosić. Drugie wykonałem już na sam koniec z drugiej strony Pałacu.

Oświetlony Pałac w Łazienkach Nocą. Zdjęcie zrobione w zimie w styczniu z poziomu zamarzniętego jeziora.

Kaczki przed Pałacem - Park Łazienki zimą

Komentarze

  1. "Co do pierwszego ze zdjęć to robiłem je z poziomu jeziora - ochronie się to nie spodobało i musiałem się stamtąd wynosić." - widocznie zawody morsów były innego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia