Koniec głosowania na Blog Roku

Zakończyło się głosowanie internautów na blog roku 2010. Umieściłem mojego bloga w eliminacjach w kategorii FOTO VIDEO KOMIKS. Niestety nie przeszedłem do finałowej dziesiątki, udało mi się jednak zachęcić kilkadziesiąt unikalnych użytkowników do odwiedzenia mojego bloga.


Bardzo dziękuję wszystkim którzy zdecydowali się poświęcić 1,23zł w głosowaniu na mój blog. Dziękuję, że doceniacie moje starania oraz moje zdjęcia wykonane lustrzanką cyfrową Sony Alpha 380 a także aparatami cyfrowymi z telefonów komórkowych takich jak Samsung i5700, Sony Ericsson Xperia X10, a także Nokia N8.

W głosowaniu zagłosowało ok 20 osób (liczyły się tylko pojedyncze osoby) co świadczy o tym że mam przynajmniej kilku stałych czytelników lub po prostu dobrych znajomych i przyjaciół.

Ciesząc się tym sukcesem czyje się zachęcony do kolejnych wpisów, a przede wszystkim do publikowania zdjęć - a to daje mi największą "frajdę" :)

Przy okazji zachęcam do zapisania się do mojego newslettera - link do zapisania się znajduje się po prawej stronie u góry.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia