Sprostowanie: Gif - Noise

Tydzień temu publikowałem relację z podróży Pociągiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wrzuciłem tam kilka informacji o samej akcji oraz oczywiście fotorelację.

Anonimowy czytelnik zwrócił mi uwagę w komentarzu do posta, że się pomyliłem i wpisałem, że wszystkie kapele były z Krakowa. 

Rzeczywiście Gif - Noise jest kapelą z Bielska Białej. W ramach korekty wrzucam link do ich strony w serwisie MySpace: http://www.myspace.com/gifnoisepl.

Żeby jednak wpis nie pozostał bez żadnego obrazka wrzucam logo WOŚP :)

logo WOŚP
Siema:)

PS. Zawsze cieszą mnie wasze komentarze i opinie. Dzięki temu wiem że są osoby które czytają mojego bloga i to na tyle wnikliwie że zauważają małe błędy. Mam dzięki temu dodatkową motywację do robienia zdjęć, zabierania z sobą (kiedy tylko to możliwe) mojej Alphy 380 oraz zdjęć - a do tego jeszcze większą ochotę do opisania sytuacji w jakich foty zostały zrobione. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia