Wagon czytelnia w Intercity

Dziś po raz kolejny przemierzam odcinek Warszawa - Kraków pociągiem EIC TATRY. Skuszony zaproszeniem załogi pociągu postanowiłem zobaczyć jak wygląda wagon czytelnia który uruchomiło PKP IC razem z krakowskim wydawnictwem ZNAK.

Sam nie zamierzalem nic czytać bo zaopatrzyłem się w prasę i mam jeszcze do zrobienia kilka rzeczy na komputerze, ale od razu pomyślałem że chcielibyście zobaczyć jak taki wagon wygląda. Umila on podróż na pełnej trasie Warszawa - Zakopane.

Oczywiście zdjęcia zrobiłem telefonem SE X10i a post publikuje z telefonu i aplikacji Bloggera na telefony za Androidem:)







PS. to już drugi wagon tematyczny na moim blogu - pierwszym był muzyczny wagon przewozów regionalnych i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Komentarze

  1. Biorąc pod uwagę proponowane ostatnio przez PKP czasy przejazdów, czytelnia wydaje się być całkiem rozsądnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia