Spacer po lesie i Rudbekie - wspomnienie lata i ciepłych dni

Na zewnątrz -15 a w ostatnich dniach temperatura dochodziła w nocy do niemal -30 stopni w nocy. Z tego powodu nie decydowałem się na robienie zdjęć w ostatnich dniach. Niedługo wrzucę może jakieś zdjęcia, które robiłem z użyciem nowej lampy błyskowej, którą  miałem okazję już przetestować. Teraz chciałbym się z Wami podzielić ujęciami lasu w okolicach Dębicy, które robiłem jesienią. Niestety wcześniej zabrakło czasu na ich publikację.

Mam nadzieję, że oglądając ciepłe barwy kwiatów i opadłych z drzew liści zapomnicie choć na moment o pogodzie za oknem.

Rudbekia

Ciekawe czy w konarach drzew mieszkają jakieś zwierzęta?

Spacer po lesie odbyłem w towarzystwie Ani

Piękne suche liście oraz spacerujący chrząszcz

Jeśli wierzyć moim umiejętnościom korzystania z Google to poniższe kwiaty nazywają się Rudbekie i wywodzą się z rodziny astrowatych.




Komentarze

  1. Chodzi o lato w kwietniu i maju czy o jesień między czerwcem a grudniem?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) w ogóle pogoda w tym roku mocno jesienna była więc i lato i jesień a nawet cały grudzień był bardzo jesienny. Zdjęcia robiłem we wrześniu jakoś czyli na przełomie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia