Plaża w Sopocie i Gdyni

Pisałem Wam ostatnio o moim krótkim wypadzie nad nasze polskie morze w poście "3dni nad morzem - czyli Sopot, Gdynia i Gdańsk". Z braku czasu i ulubionego oprogramowania do wywoływania RAWów (Lightroom), oraz niskiego komfortu w nagrzanym pociągu wrzuciłem tylko zdjęcia zrobione telefonem komórkowym. Obiecałem uzupełnić te braki i wrzucić kilka zdjęć zrobionych lustrzanką. Sam się zdziwiłem po powrocie do domu, że wszystkich zdjęć mam ledwie ponad 70. Wszystko dla tego że wypad był krótki i z Anią postanowiliśmy odpocząć od wszystkiego. Poza kilkoma telefonami z pracy i zrobieniem niewielu zdjęć podczas spaceru plan został zrealizowany:)

Poniżej więc kilka zdjęć:

Dzieci na plaży w Sopocie

Grand Hotel w Sopocie - kiedyś tam wynajmę pokój

Dom z winiarnią w Sopocie który mi się wyjątkowo spodobał




Prawie jak Czarna Perła z Piratów z Karaibów

 


Zakonnice na plaży w Sopocie



Komentarze

  1. "Plażą szły zakonnice"... to z Budki Suflera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Najbardziej urzekło mnie pierwsze.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: chwycic-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przepis na tatara z metki tatarskiej

Księżyc - Efekt Halo

Korekta geometrii zdjęcia - czyli prostowanie krzywizny nieudanego ujęcia